شركت طراحي سايت
شركت طراحي سايت

اگر به وسيله كارت عابر بانك فقط مي توان پس انداز بانكي را برداشت كرد، فروشگاه اينترنتي وسيله است كه باعث مي شود كارت عابر بانك همواره بكار بيايد و هيچ گاه بي استفاده نماند!

در واقع طراحي فروشگاه اينترنتي مستقيما باعث افزايش موجودي شما در حسابي مي شود كه به فروشگاه اينترنتي خود متصل كرده ايد.

اما آيا هر فروشگاهي و در هر شرايطي مي تواند اينگونه باعث تحرك كارت عابر بانك شود!؟

معني و مفهوم طراحي فروشگاه اينترنتي چيست

معني و مفهوم طراحي فروشگاه اينترنتي

فروش اينترنتي نتنها كار ساده اي نيست بلكه گاهي به يك آرزوي دست نيافتني براي بسياري از فروشگاه داران تبديل مي شود زيرا خريداران فقط با چند صفحه توضيحات، تعدادي تصوير و در بهترين حالت يك كليپ ويديويي مواجه هستند و نمي توانند بصورت قيزيكي كالا را لمس كنند و به سختي راضي به خريد از يك فروشگاه مي شوند.

به همين دليل علاوه بر ظرافتي كه در طراحي ظاهر فروشگاه به كار مي رود بايد نكاتي را در نظر گرفت كه بتوان اعتماد كاربران را جلب كرد. مواردي مانند:

  • قرار دادن شماره تلفن، فكس و آدرس پستي فروشگاه در معرض ديد خريداران
  • ارائه مشاوره آنلاين به خريداران در ساعات اداري
  • دريافت بازخورد خريدار چند هفته پس از تحويل گرفتن كالا
  • فراهم كردن امكان انصراف از خريد يا پس گرفتن كالاي فروخته شده

يافتن خريدار در اينترنت گاهي مهمتر از فروش اينترنتي مي باشد!

اگر خريداري وارد وب سايت نشود چگونه مي توان اعتماد او را جلب كرد و كالايي به او فروخت؟

  • اگر سرمايه كافي براي تبليغات در اختيار نداشته باشيد
  • اگر فروشگاه براي موتورهاي جستجو بهينه سازي نشده باشد
  • اگر سرور سايت از دسترس خارج شود
  • اگر فروشگاه هك شود

ميتوان اين اما و اگر ها را براي چندين صفحه ادامه داد و به همين دليل طراحي فروشگاه اينترنتي بايد با ذكاوت خاصي انجام شود.

امتیاز:
بازدید: 18
برچسب:
:
[ 1397/3/8  ] [ ۰۶ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

قبل از اينكه شما به سراغ طراحي فروشگاه اينترنتي براي موبايل برويد، دستورالعمل هاي كليدي و قوانيني وجود دارند را بايد بدانيد و درك كنيد. آيا مي دانيد تخمين زده شده است كه در پايان سال جاري، فروشگاه هاي اينترنتي موبايل، 163 ميليارد دلار فروش خواهد كرد؟ آيا مي دانيد 85 درصد از كاربران گوشي هاي هوشمند ترجيح مي دهند از يك برنامه موبايلي به جاي يك وب سايت تلفن همراه استفاده كنند؟ 

با توجه به اين آمارها، هر كسب و كار اينترنتي كه به صورت جدي به دنبال افزايش فروش و رسيدن اهداف مد نظر خود است، صرف نظر از اندازه آن، بايد به طور جدي برايطراحي فروشگاه اينترنتي موبايلي اقدام نمايد. ايجاد يك تجربه عالي براي خريداران براي موفقيت شما بسيار مهم است. بنابراين قبل از اين كه براي طراحي يك برنامه تلفن همراه اقدام كنيد، دستورالعمل هاي كليدي خاصي وجود دارد كه توسط كاربران برنامه موبايل اعمال شده است كه شما واقعا بايد آن ها را بدانيد و درك كنيد.

رابط كاربري ساده و بي نظير

هنگام طراحي رابط كاربر (UI) برنامه فروشگاه اينترنتي موبايلي، دو عامل مهم وجود دارد كه بايد هميشه در ذهن خود نگه داريد:

اول اين است كه اندازه صفحه نمايش يك دستگاه تلفن همراه خيلي كوچكتر از دسكتاپ يا لپتاپ است، بنابراين ميزان محتوياتي كه مي توانيد روي يك صفحه نمايش دهيد، محدود خواهد بود. دوم اين است كه شما بايد برنامه خود را طوري طراحي كنيد تا بتوانيد از آن استفاده كنيد و مهم تر از همه چيزي را با استفاده از آن بخريد.

طراحي فروشگاه اينترنتي 

در صفحه اصلي برنامه مويايلتان، بايد روي طرح بندي ساده و بدون عيب، تمركز كنيد كه با استفاده از آن بتوانيد آخرين تبليغات شما يا آيتم هاي پر طرفدار را در كنار يك سيستم ناوبري و جستجوي دقيق و راحت پيدا كنيد.

ناوبري مناسب فروشگاه اينترنتي

بر خلاف وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي كه شما مي توانيد ليستي از همه دسته ها، بخش ها و تبليغات را با اندازه صفحه نمايش كوچكتر برنامه موبايل نشان دهيد، شما دچار محدوديت هايي در قرار دادن آيتم هاي مورد نياز خود در بخش ناوبري فروشگاه اينترتي هستيد.

ناوبري فروشگاه

براي آسان تر كردن كار براي كاربران خود، بايد اطمينان حاصل كنيد كه منو شما به طور منظم و واضح در همه بخش هاي برنامه موبايل قرار گرفته است و فهرست منو شما تنها شامل مهمترين دسته ها يا بخش ها است.

روند خريد و ثبت نام را طولاني نكنيد

همانطور كه قبلا هم اشاره كردم، كاربران دوست ندارند با چندين صفحه پرداخت و ثبت نام مواجه شوند و اهميت اين موضوع براي كاربران موبايلي دو برابر مي شود. 

كاربران موبايل 

پس اجازه دهيد مشتريان از طريق شبكه هاي اجتماعي مورد علاقه خود ثبت نام كند و اين امكان را به آن ها بدهيد تا بتوانند بعنوان مهمان از شما خريد كنند. 

استفاده از دكمه "افزودن به سبد خريد"

يكي از مهمترين مواردي كه شما بايد هنگام خريداري يك محصول توسط كاربر انجام دهيد، اين است كه مطمئن شويد كه مي توانيد خريد را با بيشترين سرعت ممكن انجام دهيد. اگر آنها بايد مراحل بسيار زيادي را انجام دهند، احتمال بيشتري از فروش را از دست خواهيد داد.

خريد از فروشگاه اينترنتي 

استفاده از دكمه "افزودن به سبد خريد" تجربه خريد ساده تري را براي مشتريان ايجاد كرده و ميزان فروش شما را بهبود خواهد بخشيد.

كاهش دادن تعداد تصاوير

يكي از انتظارات كاربران، به ويژه خريداران اين است كه صفحه نمايش فروشگاه اينترنتي شما به سرعت بارگذاري شود. اگر اين اتفاق نيفتد مشتري مي تواند به راحتي از جاي ديگري خريد خود را انجام دهد. همه ما مي دانيم كه اين مورد امكان ندارد زيرا همه به پهناي باند فوق سريع دسترسي ندارند. يك روش ساده براي اطمينان از بارگيري فروشگاه اينترنتي موبايلي شما، محدود كردن تعداد تصاوير با وضوح بالا در هر صفحه است(معمولا استفاده از يك عكس كافي است).

كاهش بي حوصلگي كاربران با استفاده از يك نوار پيشرفت

همانطور كه در بالا ذكر شد، كاربران وجود چندين فرم ثبت نام را دوست ندارند، اما اگر روند ثبت نام يا پرداخت شما طولاني تر شده باشد، شما بايد از يك نوار پيشرفت براي مشتريان فروشگاه اينترنتي خود استفاده كنيد. اين نوار به آن ها نشان مي دهد تا چه مدت تا تكميل فرآيند مورد نظر باقي مانده است.

نوار پيشرفت فروشگاه اينترنتي 

ليست علاقه مندي هاي فروشگاه اينترنتي

مشتريان فروشگاه هاي اينترنتي قبل از اينكه بتوانند چيزي را خريداري كنند، ابتدا آن ها را فهرست مي كنند. در فروشگاه اينترنتي موبايلي شما مي توانيد به كاربران امكان اضافه كردن محصولات به بخش "ليست علاقه مندي ها" را ارائه نماييد و سپس به آنها اجازه دهيد كه ليست هاي جمع آوري شده خود را مجددا بازنويسي كنند تا زمان اضافي براي تصميم گيري در مورد خريد آن ايجاد شود. 

فروشگاه موبايلي 

اطمينان از حفظ محرمانگي اطلاعات كاربران فروشگاه اينترنتي

مهمترين كاري كه مي توانيد براي كاربران خود انجام دهيد اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه اطلاعات شخصي و مالي آنها به صورت محرمانه حفظ شده اند. با صرف زمان و پول اضافي براي طراحي يك برنامه موبايل كه با عنوان برنامه اي امن شناخته مي شود، شهرت و كسب و كار شما به آن وابسته است. مهم نيست كه شما بهترين محصولات را بفروشيد يا سريعترين برنامه را داشته باشيد. اگر مشتري به برنامه خود ايمان نداشته باشد، هرگز بازگشت از آن استفاده نخواهد كرد.

ترجمه از سايت envato

امتیاز:
بازدید: 9
برچسب:
:
[ 1397/2/27  ] [ ۰۸ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

اهميت طراحي فروشگاه اينترنتي از آن جايي سرچشمه مي گيرد كه مي تواند كسب و كار شما را در مقابل رقبايتان متمايز كرده و گستره فعاليت و فروش محصولات شما را به فضايي نامحدود برساند. شما مي توانيد با طراحي يك فروشگاه اينترنتي بسياري از محصولات و خدمات شركت خود را به صورت اينترنتي و آنلاين در اختيار مشتريان خود قرار بدهيد. استفاده از درگاه هاي پرداخت امن در اين مدل فروشگاه ها بسيار حائز اهميت مي باشد و مي تواند تاثير زيادي در جلب اعتماد مشتريان و بازديد كنندگان به وب سايت فروشگاهي شما داشته باشد. اگر فروشگاه اينترنتي شما با استفاده از استراتژي درست و اصول دقيق پياده سازي شود قطعا در طولاني مدت موفقيت بيشتري براي كسب و كار شما به ارمغان خواهد آورد. شركت نوپرداز با بهره گيري از به روز ترين تكنولوژي هاي طراحي فروشگاه اينترنتي آماده خدمت رساني به مشتريان محترم مي باشد. متخصصان شركت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي و مشاوره رايگان در اين زمينه به مشتريان عزيز مي باشند.

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي زيادي در سراسر كشور مشغول فعاليت مي باشند كه از معروف ترين آن ها مي توان به ديجي كالا و باميلو اشاره كرد، البته شما براي شروع حتما نبايد يك فروشگاه اينترنتي بزرگ راه اندازي كنيد و ايجاد يك فروشگاه متوسط با امكاناتي خوب مي تواند گامي موثر در موفقيت شغلي شما محسوب گردد. فروشگاه هاي اينترنتي آمازون، علي بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا مي باشند كه هر يك داراي مشخصات منحصر به فردي مي باشند. براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به يك سري قوانين و اصول توجه داشت كه در ادامه اين مطلب ذكر شده اند. اما دليل موفقيت برخي فروشگاه هاي اينترنتي برتر دنيا چيست؟ اين فروشگاه ها چگونه اينقدر معروف شده اند؟ رعايت چه نكاتي سبب موفقيت شما در اين زمينه خواهد شد؟

بررسي نكات مهم طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي فروشگاه اينترنتي مناسب و كاربر پسند در كنار رعايت اصول سئو و موتورهاي جستجو و همچنين طراحي قالب رسپانسيو يا واكنش گرا و استفاده از تكنولوژي هاي جديد از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگي به سيستم هاي آماده با امنيت بالا و دريافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هكر ها با حجم بسيار كم كد نويسي را در نرم افزار فروشگاه اينترنتي شركت نوپرداز تجربه نماييد. مبحث ريسپانسيو بودن صفحات سايت شما از اين جهت كه وب سايت شما در تمامي دستگاه هاي تلفن همراه به صورتي مناسب به نمايش در آيد، از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود. طبق تحقيقات به عمل آماده روز به روز بر شمار افرادي كه از طريق تلفن هاي همراه به وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين مراجعه مي نمايند، افزوده مي شود. پس بهتر است براي اخذ تصميمي مناسب با افرادي حرفه اي در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي مشورت نماييد.

استفاده از به روز ترين تكنولوژي روز جهان و استفاده از طرح گرافيكي و رابط هاي كاربري مناسب از جمله خدمات شركت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي نوپرداز مي باشد. توجه داشته باشيد كه توجه به ظاهر و ديزاين فروشگاه اينترنتي شما عامل مهمي است كه مي تواند بسياري از بازديد كنندگان را به كاربران فروشگاه اينترنتي شما تبديل نمايد يا برعكس بسياري از كاربران را نيز از وب سايت شما گريزان نمايد. دريافت مشاوره از شركت هاي متخصص در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از جمله مهم ترين نكاتي است كه شما بايستي به آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد. توجه داشته باشيد كه راه اندازي كسب و كار هاي اينترنتي در عين حال كه راحت به نظر مي رسد اما نيازمند تخصص و دانش كافي است تا بازده مناسب را براي فروشگاه اينترنتي شما به همراه داشته باشد.

در ادامه به بررسي مزيت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي و برخي ويژگي ها و تفاوت هاي ما بين آن ها خواهيم پرداخت:

مزيت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي

  • توسعه كسب و كار شما به فضاي نامحدود اينترنت
  • دسترسي 24 ساعته مشتريان به محصولات فروشگاه اينترنتي
  • كاهش چشم گير هزينه هاي مربوط به تبليغات و بازاريابي
  • دسترسي به بازار جهاني از طريق دنياي اينترنت
  • ارتباط مستقيم و آنلاين با مشتريان فروشگاه اينترنتي
  • افزايش اعتبار كسب و كار اينترنتي شما
  • حذف رقباي سنتي فروشگاه و به دور از دنياي اينترنت
  • افزايش بازديد كنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصي سئو
  • سبقت گرفتن از رقباي خورده فروش و برنديگ فروشگاه اينترنتي خودتان
  • افزايش قدرت خريد مشتريان و امكان مشاهده و مقايسه محصولات فروشگاه با يكديگر

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي ارسال كالا به مناطق مختلف
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي 
  • دسته بندي محصولات و ايجاد منو ناوبري مناسب 
  • طراحي سبد خريد با امكانات كامل
  • رعايت مهم ترين و پيشرفته ترين اصول سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • طراحي قالب ويژه براي كسب و كار ها مختلف

سئو وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي 

تا به امروز بسياري از صاحبان كسب و كار ها فكر مي كردند به دليل اين كه بسياري از صفحات وب سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي داراي محتواي ثابتي بوده و نمي توان در زمينه سئو آن ها فعاليتي داشت، اين گونه وب سايت ها در زمينه سئو نمي توانند پيشرفتي داشته باشند اما حقيقت چيز ديگري را ثابت كرده است. فروشگاه هاي اينترنتي نياز به يك استراتژي خاص در زمينه سئو دارند، زيرا سئو اين گونه وب سايت ها به مراتب مي تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصين سئو يكي از رمز هاي موفقيت در اين زمينه است. آن ها مي توانند با خلاقيت و تجربه خود فروشگاه شما در بين ساير رقباي اينترنتي شما در جايگاه بالاتري قرار دهند. آپديت كردن توضيحات و مشخصات محصولات، ايجاد وبلاگ و همچنين طراحي صفحه پيشنهادات و پرسش و پاسخ هاي مشتريان از جمله راه كار هاي مهم سئو در فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد. در نتيجه با استفاده از سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد بهترين راه تبليغات محصولات خود را ايجاد نماييد. با توجه به قيمت بالاي تبليغات كلمات كليدي در گوگل بهتر است بخشي از تمركز خود را روي سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي قرار دهيد.

قالب فروشگاه هاي اينترنتي

يكي مهم ترين قسمت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي قالب آن مي باشد. توجه كردن به مباحث رابط كاربري و تجربه كاري در هنگام طراحي قالب ها باعث مي شود بازديد كنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمي نشوند و بتوانند به راحتي به صفحات مد نظر خود دست يابند. امروزه سايت هاي زيادي هستند كه حتي بسياري از قالب ها را به صورت رايگان به بازديد كنندگان خود ارائه مي دهند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه قالب فروشگاه ها بسته نوع كسب و كار شما با يكديگر متفاوت هستند. شما بايد پس از مشاهده يك نمونه دمو گرافيكي از فروشگاه اينترنتي خود و انجام تحليل و بررسي هاي لازم سفارش تهيه آن را به شركت مورد نظرتان ارائه دهيد. وب سايت هايي مانند themeforest از جمله مهم ترين سايت هاي ارائه دهنده انواع قالب هاي فروشگاهي مي باشند، البته اغلب قالب هاي موجود در اين سايت رايگان نيستند. پيشنهاد ما نيز طراحي قالب اختصاصي و بر اساس معيار هاي برنامه ريزي شده مي باشد كه قطعا پاسخ بهتري به نياز هاي كاربران وب سايت فروشگاهي شما خواهد داد. بهره گيري از تجربيات متخصصان در امر طراحي فروشگاه هاي اينترنتي قطعا مي تواند كمك زيادي به پيشرفت كسب و كار اينترنتي شما نمايد.

ويژگي برترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا

امروزه شاهد درآمد بسيار زياد فروشگاه هاي اينترنتي در سطح دنيا هستيم. به نظر مي آيد در آينده اي نه چندان دور طراحي فروشگاه اينترنتي يكي از پر درآمد ترين شغل هاي دنيا رو ايجاد نمايد. فروشگاه بزرگي مانند آمازون و ديجي كالا در ايران را در نظر بگيريد. اين در حالي است كه علارقم فروش نجومي فروشگاه هاي بزرگ دنيا مانند آمازون بسياري از كارشناسان پيش بيني كرده اند كه هنوز فروشگاه هاي اينترنتي به اوج فروش خود نرسيده اند و سال 2018 را نقطه اوج فروش آن ها مي دانند. اما مهم ترين سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه رمز موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي چسيت؟ چه چيزي سبب شده تا برخي فروشگاه ها راه درست موفقيت را پيدا كنند و برخي ديگر نيز به هيچ نتيجه اي نرسند؟

در پاسخ اين سوال بايد گفت كه استراتژي هاي به كار گرفته شده در فروشگاه هاي اينترنتي همواره مهم ترين عامل در موفقيت آن ها هستند. عوامل زيادي در اين امر دخيل هستند اما مهم ترين آن ها در زير آمده است:

  • طراحي فروشگاه اينترنتي به صورت اصولي و درست
  • انجام تبليغات و توجه به مباحث سئو و بهينه سازي سايت
  • احترام به مشتريان و كسب رضايت آنان ( مهم ترين عامل )
  • تلاش و استمرار ورزيدن در راستاي موفقيت فروشگاه اينترنتي
  • ارائه خدمات و پشتيباني رايگان به مشتريان 
  • بهره گيري از مديراني انتقاد پذير و داراي خلاقيت بالا
  • استفاده از طرح كسب و كار مناسب فروشگاه اينترنتي شما

تفاوت فروشگاه هاي اينترنتي آماده و اختصاصي چيست؟

فروشگاه هاي اينترنتي آماده با استفاده از نرم افزار هاي فروشگاه ساز مانند woocommerce قابل پياده سازي هستند و شامل يك سري ابزارها و پلاگين ها مي باشند كه شما با استفاده از آن ها مي توانيد صاحب يك فروشگاه اينترنتي باشيد. طراحي اين مدل فروشگاه هاي اينترنتي  از نظر قيمت نيز هزينه زيادي را براي شما ايجاد نخواهد كرد. اما اگر با استفاده از اين فروشگاه ها مي توان صاحب يك فروشگاه آنلاين شد، چرا اغلب شركت ها هزينه هاي بيشتري را صرف طراحي فروشگاه هاي آنلاين اختصاصي مي كنند؟ آيا استفاده از يك فروشگاه اينترنتي آماده شما را به هدفتان مي رساند؟ طراحي فروشگاه هاي اختصاصي مزيت بيشتري نسبت به فروشگاه هاي آماده دارد؟ در چه مواردي بهتر است از فروشگاه هاي اينترنتي آماده استفاده كنيم؟

پاسخ اين سوال اين است كه علاوه بر وجود مشكلات امنيتي مختلف براي اين برنامه ها، اغلب اين فروشگاه هاي آماده امكانات محدودي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند و كاربران مجبور مي شوند براي استفاده از اين امكانات هزينه هاي بالايي را بپردازند. همچين سفارشي نمودن اين ابزار ها نيز هزينه هاي سنگيني را در پي خواهد داشت. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قصد داريد يك فعاليت جدي را در زمينه كسب و كار هاي اينترنتي انجام دهيد، حتما از فروشگاه هاي اينترنتي اختصاصي با قابليت پشتيباني آنلاين استفاده نماييد. به خاطر داشته داشته باشيد طراحي يك فروشگاه اينترنتي كار آساني است، اما موفقيت يك فروشگاه اينترنتي نياز به استفاده از اصول درست و تلاش كافي دارد. پس براي دست يابي به اهداف كسب و كار اينترنتي شما توصيه مي كنيم كه فروشگاه اينترنتي مد نظر خود را به صورت اختصاصي طراحي نماييد تا در ادامه كار به مشكلات بر نخوريد.

آيا اين همه تلاش ارزشش را دارد كه يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي طراحي كنيم؟

يك پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند يك جوانه است؛ شما بايد از آن مراقبت كنيد، آن را آب بدهيد و آن را تغذيه كنيد. يك روزي كار سخت شما به درخت شكوفايي مي انجامد كه ميوه ها را به طور منظم تحويل مي دهد!

طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي

طراحي فروشگاه اينترنتي در شركت نوپرداز با استفاده از جديدترين متد هاي روز دنيا صورت مي گيرد. استفاده از طرح هاي گرافيكي حرفه اي، حفظ امنيت فروشگاه اينترنتي، قابليت انعطاف پذيري وب سايت، استفاده از سي پنل حرفه اي براي مديريت فروشگاه از جمله مهم ترين نكاتي است كه هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي در شركت به آن ها پرداخته خواهد شد. كدنويسي حرفه اي و با استفاده از برترين زبان هاي برنامه نويسي روز دنيا و كسب رضايت مشتريان با ارائه خدمات مناسب پشتيباني از ديگر خدمات حرفه اي شركت نوپرداز مي باشد. ما در نظر داريم تا با ارائه خدمات مشاوره اي مناسب به صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي مختلف آگاهي كافي را براي ارتقاء فضاي كاري آن ها و پيشرفت كسب و كارشان ارائه دهيم.

امتیاز:
بازدید: 7
برچسب:
:
[ 1397/2/21  ] [ ۰۹ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

ما در 7 مرحله و بدون استفاده از هيچگونه دانش و مهارت خاصي به شما آموزش مي دهيم كه بتوانيد وب سايت فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود را به آساني طراحي كنيد. گام هاي مشخص شده عبارتند از:

  • انتخاب يك دامنه مناسب براي وب سايت فروشگاه اينترنتي
  • انتخاب يك پلتفرم مناسب
  • طراحي فروشگاه اينترنتي
  • تنظيمات پرداخت ها
  • اضافه كردن محصولات
  • تست و بررسي سبد خريد
  • بررسي و تجزيه و تحليل سئو

ما كار هاي ساده اي انجام داده ايم كه بتوانيم علاوه بر طراحي سايت فروشگاهي، آن را به يك ماشين فروش مناسب تبديل كنيم. براي اين امر بايد از مراحل زير پيروي نماييد:

انتخاب يك دامنه مناسب براي وب سايت فروشگاه اينترنتي

آيا وب سايت فروشگاه اينترنتي شما به يك نام دامنه اختصاصي احتياج دارد؟ اگر شما قصد فروش محصولات متعدد و ساخت يك نام تجاري را داريد، لازم است كه يك دامنه سفارشي تهيه كنيد. در غير اين صورت مي توانيد از زيردامنه هاي وب سايت هاي ارائه دهنده خدمات فروشگاه اينترنتي استفاده نماييد. يك دامنه سفارشي مزاياي زير را براي كسب و كار شما دارد:

  • نام تجاري قابل تشخيص كه متعلق به شما است.
  • استفاده از يك آدرس ايميل حرفه اي مرتبط با دامنه خود كه مردم مي توانند با شما تماس بگيرند.
  • مزاياي سئو و بهينه سازي موتورهاي جستجو

دامنه سايت 

انتخاب يك پلتفرم مناسب

قطعا شما به دنبال يك فروشگاه اينترنتي هستيد كه انعطاف پذير باشد و بتوان به راحتي از آن استفاده نمود. اغلب كارفرمايان و صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي نياز به يك پلت فرم دارند كه به آساني با سايت آن ها ادغام شود. در پليتفرم انتخابي، مي توانيد به راحتي دكمه هاي خريد، ويدجت ها يا فروشگاه ساده را به هر صفحه اي در سايت خود اضافه كنيد. همچنين مي توانيد با استفاده از ابزار وردپرس براي وب سايت خود يك فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنيد.

طراحي فروشگاه اينترنتي

حال وقت آن رسيده است تا فروشگاه خود را طراحي كنيد. يك پلتفرم فروشگاه ساز مناسب به شما اين امكان را مي دهد تا صفحات، محصولات، پست هاي وبلاگ، تصاوير، متن، فيلم ها و موارد ديگر را به فروشگاه آنلاين خود اضافه كنيد تا مشتريان شما احساس راحتي داشته باشند. اطمينان حاصل كنيد كه موضوعي را كه انتخاب مي كنيد، نشان تجاري شما را نشان مي دهد و به شما امكان مي دهد كه محصولات خود را در بهترين شرايط ممكن نمايش دهيد.

تنظيمات پرداخت ها

دو جنبه كليدي پرداخت براي وب سايت فروشگاه اينترنتي شما وجود دارد: چگونه مشتريان به شما پرداخت مي كنند و چگونه مي خواهيد اين پرداخت ها را به حساب بانكي خود انتقال دهيد. معمولا فروشگاه شما بايد امكانات زير را براي پرداخت ها داشته باشد:

  • پردازش پرداخت امن
  • استفاده از SSL
  • قبول پرداخت از همه جا
  • پرداخت از طريق PayPal يا به حساب بانكي خود
  • ادغام با فروشگاه اينترنتي وردپرس

اضافه كردن محصولات

در مرحله بعدي شما بايد محصولات مورد نظر خود را به فروشگاه اينترنتي اضافه كنيد. براي منظور ابتدا بايستي نوع محصول (فيزيكي، ديجيتال يا خدماتي) را انتخاب كنيد. سپس نام محصول و توضيحات آنرا اضافه كنيد. قيمت و مقادير موجود براي فروش را تنظيم كنيد. همچنين شما بايد يك پيش نمايش از محصول خود ايجاد كنيد.

تست و بررسي سبد خريد

استفاده نكردن از سبد خريد يكي از بزرگ ترين مشكلاتي است بايد هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي خود از آن اجتناب كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت فروشگاهي شما از جمله صفحه سبد خريدتان در انواع تلفن هاي همراه به خوبي نمايش داده مي شود. به مردم اجازه دهيد كه بتوانند چندين آيتم را به صورت يكجا از فروشگاه اينترنتي شما خريداري كنند و اگر ميتوانيد خدمات ارسال كالا به صورت رايگان و يا با تخفيف ارائه دهيد. امروزه يكي از گزينه هاي رايج پرداخت PayPal است كه در بيشتر فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ دنيا مورد استفاده قرار ميگيرد.

بررسي و تجزيه و تحليل سئو

يكي از مهم ترين نكاتي كه در طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به آن توجه ويژه داشت، سئو و بهينه سازي است. شما بايد عملكرد فروشگاه اينترنتي خود را به خوبي تجزيه و تحليل كنيد تا بتوانيد درك بهتري از بازاريابي محصولات خود داشته باشيد. اين به شما كمك خواهد كرد صفحات سايت و محصولات را نظارت كنيد تا بتوانيد آنها را براي فروش، دسترسي و كارآيي بيشتر بهبود دهيد.

سئو وب سايت 

كتاب آموزش طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي 

با توجه به اهميت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي براي كسب و كار هاي امروزي، در اين قسمت يك راهنماي ساده براي طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي قرار داده ايم كه مي توانيد آن را دانلود كرده و استفاده نماييد. اين كتاب به زبان انگليسي بوده و مي تواند يك راهنماي مناسب براي شروع كسب و كار اينترنتي شما باشد.

دانلود كتاب: creating-ecommerce-website.pdf [2.57 MB]

طراحي فروشگاه اينترنتي

 

امتیاز:
بازدید: 6
برچسب:
:
[ 1397/2/13  ] [ ۰۷ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

امروزه طراحي سايت فروشگاهي به دغدغه اصلي فروشندگان تبديل شده است. با استفاده از اين وب سايت ها شما مي توانيد محصولات و خدمات مد نظر خود را به همراه ويژگي ها و مشخصات آن ها در معرض ديد همگان بگذاريد. اينترنت جهان را فراگرفته است و امروزه مي توان تقريبا همه چيز را به صورت آنلاين پيدا كرد. طراحي سايت فروشگاهي اگر به صورت دقيق و حرفه اي صورت بگيريد قطعا فروش جند برابري محصولات و خدمات شما را در پي خواهد داشت. از زمان ظهور اينترنت تا تاكنون وب سايت هاي بسياري به عرصه رقابت در دنياي طراحي سايت هاي فروشگاهي وارد شده اند اما چه عواملي سبب شده كه برخي از اين فروشگاه ها به موفقيت برسند و برخي ديگر شكست را تجربه كنند؟ آيا طراحي فروشگاه اينترنتي فقط مختص فروشندگان معروف و بزرگ است يا خرده فروشان نيز مي توانند از اين فروشگاه ها بهره كافي را ببرند؟

مي توان دليل شكست اغلب فروشگاه هاي اينترنتي را عدم داشتن اطلاعات كافي درباره طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي و عدم رضايت مشتريان آنان دانست كه اين مشكلات ناشي از نداشتن علم و توانايي كافي در اين زمينه تخصصي است. شركت نوپرداز با بهره گيري از كادري مجرب و حرفه اي خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي را به صورت كاملا تخصصي در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد و با ارائه خدمات پشتيباني مناسب در راستاي جلب رضايت مشتريان خود اقدام مي نمايد. 

وب سايت فروشگاهي 

اگر قصد طراحي سايت فروشگاهي براي كسب و كار خود را داريد، توصيه مي كنم به نكات زير توجه داشته باشيد:

طراحي سايت فروشگاهي واكنش گرا يا ريسپانسيو

خريداران دوست دارند به آساني و با هر دستگاهي كه در اختيار دارند بتوانند به فروشگاه اينترنتي مد نظر خود مراجعه كنند. اين نكته بسيار مهم است كه وب سايت شما و محتواي آن بايد بر روي تمام دستگاه هايي كه به اينترنت دسترسي دارند پشتيباني شود. تمام مشخصات و ويژگي ها بايد بدون وقفه و به سرعت نمايش داده شوند و به مشتريان آنلاين شما خدمات ارائه دهند، زيرا اين بزرگ ترين خواسته آنان از فروشگاه اينترنتي شما است. آمار هاي جهاني نشان داده است، روز به روز بر تعداد افرادي كه از طريق دستگاه هاي موبايل به جستجو در اينترنت مي پردازند افزوده مي شود. با بررسي اين آمار و ارقام و نگاهي به توسعه اينترنت در زندگي مردم مي توان نسبت به اهميت سايت هاي واكنش گرا آگاهي پيدا كرد.

امروزه ابزار هاي مختلفي براي طراحي وب سايت ها و وب اپليكيشن ها در اختيار توسعه دهندگان قرار گرفته اند كه هر كدام متناسب با وسعت و نوع پروژه مورد استفاده قرار مي گيرند و اين وظيفه طراحان وب سايت است كه از اين ابزار ها به طرز درستي استفاده كنند تا بهترين نتيجه و خروجي را دريافت نمايند. توجه داشته باشيد كه طراحي وب سايت هاي واكنش گرا هم اصولي دارد كه بايد به آن ها توجه داشت و دست كم گرفتن اين موارد فقط باعث آسيب ديدن كسب و كار اينترنتي شما خواهد شد.

گزينه هاي حمل و نقل رايگان يا رقابتي

سال گذشته UPS يك تحقيق بزرگ در زمينه تجربه كاربري انجام داد. با توجه به اين مطالعه گسترده، 81 درصد از خريداران آنلاين، حمل و نقل رايگان را مهم ترين عامل در به انجام رساندن خريد هاي اينترنتي خود مي دانستند. گزينه هاي ديگر حمل نقل مانند حمل و نقل رقابتي نيز از درصد بالايي برخوردار بودند. همان مطالعات نشان مي دهد كه 58 درصد مشتريان حاضر به اضافه كردن چيزهاي بيشتر به سبد خريد خود به ازاي حمل و نقل رايگان هستند. اما نكته جالب اين بود كه در وب سايت هاي فروشگاهي كه چنين گزينه هايي مطرح نبود بسياري از خريداران به علت بالا بودن هزينه هاي حمل و نقل خريد خود را در سبد خريد رها كرده و منصرف شده اند. در نتيجه گزينه هاي حمل و نقل رايگان يا رقابتي در صورتي كه به درستي اجرا شوند، مي توانند موفقيت شما را به همراه داشته باشند و مشتريان بيشتري را براي وب سايت فروشگاهي شما به همراه داشته باشند.

استفاده از ناوبري و جستجو حرفه اي

آيا فروشگاه اينترنتي شما كاربر پسند است؟ بهتر است از چند نفر از دوستان خود بخواهيد كه وب سايت شما را بررسي كنند به شما بازخوردي ارائه دهند. اين روش ساده و موثر اغلب ناديده گرفته مي شود، اما بسيار حياتي است. وب سايت فروشگاهي شما بايد به گونه اي طراحي شود كه براي مشتريان آسان تر از رفتن به مغازه يا فروشگاه فيزيكي باشد. گزينه هاي ناوبري و جستجو در خرده فروشي آنلاين بسيار مهم هستند. درباره طراحي نوار جستجو بايد به خوبي فكر شود و بر اساس سايت شما آن را ايجاد كرد. اين نوار جستجو بايد بتواند پيشنهادات مختلفي درباره گزينه هايي كه خريداران به دنبال آنان هستند به آن ها ارائه دهد. تحقيقات اخير نشان داده اند كه رابط كاربري مناسب و استفاده از ابزار جستجو به صورتي كاربر پسند سبب افزايش ماندگاري بازديد كنندگان وب سايت شما خواهد شد كه همين امر در سئو و بهينه سازي وب سايت فروشگاهي شما تاثير به سزايي خواهد داشت.

طراحي سايت

نكات ويژه طراحي سايت فروشگاهي 

استفاده از عكس هاي برتر و ايجاد امكانات مختلف براي نمايش آن ها در رنگ ها و حالت هاي مختلف يكي از عوامل مهمي است كه سبب موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي مي شود. در يك تصوير هزاران حرف نهفته است كه شما بايد بتوانيد آن ها را به درستي به مشتريان خود انتقال دهيد. ارائه توضيحات دقيق درباره محصولات و مشخصات آن ها از ديگر عوامل مهمي است كه در طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به آن ها توجه داشت. همچنين رابط كاربري و تجربه كاري از جمله اساسي ترين نياز ها در طراحي فروشگاه هاي اينترنتي هستند. اما سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه براي طراحي يك سايت فروشگاهي مناسب بايد به كدام شركت مراجعه كنيم؟

در پاسخ بايد گفت كه براي بررسي شركت ها، ابتدا بايستي به عواملي مانند سابقه شركت و نمونه كار هاي آن ها، استفاده از نيرو هاي متخصص، ابراز رضايت مشتريان، پشتيباني مناسب و احترام آن ها به خواسته هاي مشتريان توجه داشته باشيد و پس از انجام بررسي هاي لازم، سايت فروشگاهي مورد نظر خود را سفارش دهيد. پرس و جو از مشتريان نيز يكي از مهم ترين راه هاي شناخت و سابقه كاري شركت طراحي سايت مورد نظر شما مي باشد. البته نتيجه گيري شما بايد منصفانه و بر مبناي نتايج درست و صحيح باشد. شما مي توانيد از اين روش براي اعتماد كردن يا نكردن به شركت طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي مد نظرتان استفاده نماييد.

امتیاز:
بازدید: 10
برچسب:
:
[ 1397/2/6  ] [ ۰۵ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

امروزه طراحي سايت فروشگاهي به دغدغه اصلي فروشندگان تبديل شده است. با استفاده از اين وب سايت ها شما مي توانيد محصولات و خدمات مد نظر خود را به همراه ويژگي ها و مشخصات آن ها در معرض ديد همگان بگذاريد. اينترنت جهان را فراگرفته است و امروزه مي توان تقريبا همه چيز را به صورت آنلاين پيدا كرد. طراحي سايت فروشگاهي اگر به صورت دقيق و حرفه اي صورت بگيريد قطعا فروش جند برابري محصولات و خدمات شما را در پي خواهد داشت. از زمان ظهور اينترنت تا تاكنون وب سايت هاي بسياري به عرصه رقابت در دنياي طراحي سايت هاي فروشگاهي وارد شده اند اما چه عواملي سبب شده كه برخي از اين فروشگاه ها به موفقيت برسند و برخي ديگر شكست را تجربه كنند؟ آيا طراحي فروشگاه اينترنتي فقط مختص فروشندگان معروف و بزرگ است يا خرده فروشان نيز مي توانند از اين فروشگاه ها بهره كافي را ببرند؟

مي توان دليل شكست اغلب فروشگاه هاي اينترنتي را عدم داشتن اطلاعات كافي درباره طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي و عدم رضايت مشتريان آنان دانست كه اين مشكلات ناشي از نداشتن علم و توانايي كافي در اين زمينه تخصصي است. شركت نوپرداز با بهره گيري از كادري مجرب و حرفه اي خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي را به صورت كاملا تخصصي در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد و با ارائه خدمات پشتيباني مناسب در راستاي جلب رضايت مشتريان خود اقدام مي نمايد. 

وب سايت فروشگاهي 

اگر قصد طراحي سايت فروشگاهي براي كسب و كار خود را داريد، توصيه مي كنم به نكات زير توجه داشته باشيد:

طراحي سايت فروشگاهي واكنش گرا يا ريسپانسيو

خريداران دوست دارند به آساني و با هر دستگاهي كه در اختيار دارند بتوانند به فروشگاه اينترنتي مد نظر خود مراجعه كنند. اين نكته بسيار مهم است كه وب سايت شما و محتواي آن بايد بر روي تمام دستگاه هايي كه به اينترنت دسترسي دارند پشتيباني شود. تمام مشخصات و ويژگي ها بايد بدون وقفه و به سرعت نمايش داده شوند و به مشتريان آنلاين شما خدمات ارائه دهند، زيرا اين بزرگ ترين خواسته آنان از فروشگاه اينترنتي شما است. آمار هاي جهاني نشان داده است، روز به روز بر تعداد افرادي كه از طريق دستگاه هاي موبايل به جستجو در اينترنت مي پردازند افزوده مي شود. با بررسي اين آمار و ارقام و نگاهي به توسعه اينترنت در زندگي مردم مي توان نسبت به اهميت سايت هاي واكنش گرا آگاهي پيدا كرد.

امروزه ابزار هاي مختلفي براي طراحي وب سايت ها و وب اپليكيشن ها در اختيار توسعه دهندگان قرار گرفته اند كه هر كدام متناسب با وسعت و نوع پروژه مورد استفاده قرار مي گيرند و اين وظيفه طراحان وب سايت است كه از اين ابزار ها به طرز درستي استفاده كنند تا بهترين نتيجه و خروجي را دريافت نمايند. توجه داشته باشيد كه طراحي وب سايت هاي واكنش گرا هم اصولي دارد كه بايد به آن ها توجه داشت و دست كم گرفتن اين موارد فقط باعث آسيب ديدن كسب و كار اينترنتي شما خواهد شد.

گزينه هاي حمل و نقل رايگان يا رقابتي

سال گذشته UPS يك تحقيق بزرگ در زمينه تجربه كاربري انجام داد. با توجه به اين مطالعه گسترده، 81 درصد از خريداران آنلاين، حمل و نقل رايگان را مهم ترين عامل در به انجام رساندن خريد هاي اينترنتي خود مي دانستند. گزينه هاي ديگر حمل نقل مانند حمل و نقل رقابتي نيز از درصد بالايي برخوردار بودند. همان مطالعات نشان مي دهد كه 58 درصد مشتريان حاضر به اضافه كردن چيزهاي بيشتر به سبد خريد خود به ازاي حمل و نقل رايگان هستند. اما نكته جالب اين بود كه در وب سايت هاي فروشگاهي كه چنين گزينه هايي مطرح نبود بسياري از خريداران به علت بالا بودن هزينه هاي حمل و نقل خريد خود را در سبد خريد رها كرده و منصرف شده اند. در نتيجه گزينه هاي حمل و نقل رايگان يا رقابتي در صورتي كه به درستي اجرا شوند، مي توانند موفقيت شما را به همراه داشته باشند و مشتريان بيشتري را براي وب سايت فروشگاهي شما به همراه داشته باشند.

استفاده از ناوبري و جستجو حرفه اي

آيا فروشگاه اينترنتي شما كاربر پسند است؟ بهتر است از چند نفر از دوستان خود بخواهيد كه وب سايت شما را بررسي كنند به شما بازخوردي ارائه دهند. اين روش ساده و موثر اغلب ناديده گرفته مي شود، اما بسيار حياتي است. وب سايت فروشگاهي شما بايد به گونه اي طراحي شود كه براي مشتريان آسان تر از رفتن به مغازه يا فروشگاه فيزيكي باشد. گزينه هاي ناوبري و جستجو در خرده فروشي آنلاين بسيار مهم هستند. درباره طراحي نوار جستجو بايد به خوبي فكر شود و بر اساس سايت شما آن را ايجاد كرد. اين نوار جستجو بايد بتواند پيشنهادات مختلفي درباره گزينه هايي كه خريداران به دنبال آنان هستند به آن ها ارائه دهد. تحقيقات اخير نشان داده اند كه رابط كاربري مناسب و استفاده از ابزار جستجو به صورتي كاربر پسند سبب افزايش ماندگاري بازديد كنندگان وب سايت شما خواهد شد كه همين امر در سئو و بهينه سازي وب سايت فروشگاهي شما تاثير به سزايي خواهد داشت.

طراحي سايت

نكات ويژه طراحي سايت فروشگاهي 

استفاده از عكس هاي برتر و ايجاد امكانات مختلف براي نمايش آن ها در رنگ ها و حالت هاي مختلف يكي از عوامل مهمي است كه سبب موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي مي شود. در يك تصوير هزاران حرف نهفته است كه شما بايد بتوانيد آن ها را به درستي به مشتريان خود انتقال دهيد. ارائه توضيحات دقيق درباره محصولات و مشخصات آن ها از ديگر عوامل مهمي است كه در طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به آن ها توجه داشت. همچنين رابط كاربري و تجربه كاري از جمله اساسي ترين نياز ها در طراحي فروشگاه هاي اينترنتي هستند. اما سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه براي طراحي يك سايت فروشگاهي مناسب بايد به كدام شركت مراجعه كنيم؟

در پاسخ بايد گفت كه براي بررسي شركت ها، ابتدا بايستي به عواملي مانند سابقه شركت و نمونه كار هاي آن ها، استفاده از نيرو هاي متخصص، ابراز رضايت مشتريان، پشتيباني مناسب و احترام آن ها به خواسته هاي مشتريان توجه داشته باشيد و پس از انجام بررسي هاي لازم، سايت فروشگاهي مورد نظر خود را سفارش دهيد. پرس و جو از مشتريان نيز يكي از مهم ترين راه هاي شناخت و سابقه كاري شركت طراحي سايت مورد نظر شما مي باشد. البته نتيجه گيري شما بايد منصفانه و بر مبناي نتايج درست و صحيح باشد. شما مي توانيد از اين روش براي اعتماد كردن يا نكردن به شركت طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي مد نظرتان استفاده نماييد.ش

امتیاز:
بازدید: 6
برچسب:
:
[ 1397/2/5  ] [ ۱۴ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

اهميت طراحي فروشگاه اينترنتي از آن جايي سرچشمه مي گيرد كه مي تواند كسب و كار شما را در مقابل رقبايتان متمايز كرده و گستره فعاليت و فروش محصولات شما را به فضايي نامحدود برساند. شما مي توانيد با طراحي يك فروشگاه اينترنتي بسياري از محصولات و خدمات شركت خود را به صورت اينترنتي و آنلاين در اختيار مشتريان خود قرار بدهيد. استفاده از درگاه هاي پرداخت امن در اين مدل فروشگاه ها بسيار حائز اهميت مي باشد و مي تواند تاثير زيادي در جلب اعتماد مشتريان و بازديد كنندگان به وب سايت فروشگاهي شما داشته باشد. اگر فروشگاه اينترنتي شما با استفاده از استراتژي درست و اصول دقيق پياده سازي شود قطعا در طولاني مدت موفقيت بيشتري براي كسب و كار شما به ارمغان خواهد آورد. شركت نوپرداز با بهره گيري از به روز ترين تكنولوژي هاي طراحي فروشگاه اينترنتي آماده خدمت رساني به مشتريان محترم مي باشد. متخصصان شركت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي و مشاوره رايگان در اين زمينه به مشتريان عزيز مي باشند.

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي زيادي در سراسر كشور مشغول فعاليت مي باشند كه از معروف ترين آن ها مي توان به ديجي كالا و باميلو اشاره كرد، البته شما براي شروع حتما نبايد يك فروشگاه اينترنتي بزرگ راه اندازي كنيد و ايجاد يك فروشگاه متوسط با امكاناتي خوب مي تواند گامي موثر در موفقيت شغلي شما محسوب گردد. فروشگاه هاي اينترنتي آمازون، علي بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا مي باشند كه هر يك داراي مشخصات منحصر به فردي مي باشند. براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به يك سري قوانين و اصول توجه داشت كه در ادامه اين مطلب ذكر شده اند. اما دليل موفقيت برخي فروشگاه هاي اينترنتي برتر دنيا چيست؟ اين فروشگاه ها چگونه اينقدر معروف شده اند؟ رعايت چه نكاتي سبب موفقيت شما در اين زمينه خواهد شد؟

بررسي نكات مهم طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي فروشگاه اينترنتي مناسب و كاربر پسند در كنار رعايت اصول سئو و موتورهاي جستجو و همچنين طراحي قالب رسپانسيو يا واكنش گرا و استفاده از تكنولوژي هاي جديد از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگي به سيستم هاي آماده با امنيت بالا و دريافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هكر ها با حجم بسيار كم كد نويسي را در نرم افزار فروشگاه اينترنتي شركت نوپرداز تجربه نماييد. مبحث ريسپانسيو بودن صفحات سايت شما از اين جهت كه وب سايت شما در تمامي دستگاه هاي تلفن همراه به صورتي مناسب به نمايش در آيد، از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود. طبق تحقيقات به عمل آماده روز به روز بر شمار افرادي كه از طريق تلفن هاي همراه به وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين مراجعه مي نمايند، افزوده مي شود. پس بهتر است براي اخذ تصميمي مناسب با افرادي حرفه اي در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي مشورت نماييد.

استفاده از به روز ترين تكنولوژي روز جهان و استفاده از طرح گرافيكي و رابط هاي كاربري مناسب از جمله خدمات شركت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي نوپرداز مي باشد. توجه داشته باشيد كه توجه به ظاهر و ديزاين فروشگاه اينترنتي شما عامل مهمي است كه مي تواند بسياري از بازديد كنندگان را به كاربران فروشگاه اينترنتي شما تبديل نمايد يا برعكس بسياري از كاربران را نيز از وب سايت شما گريزان نمايد. دريافت مشاوره از شركت هاي متخصص در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از جمله مهم ترين نكاتي است كه شما بايستي به آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد. توجه داشته باشيد كه راه اندازي كسب و كار هاي اينترنتي در عين حال كه راحت به نظر مي رسد اما نيازمند تخصص و دانش كافي است تا بازده مناسب را براي فروشگاه اينترنتي شما به همراه داشته باشد.

در ادامه به بررسي مزيت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي و برخي ويژگي ها و تفاوت هاي ما بين آن ها خواهيم پرداخت:

مزيت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي

  • توسعه كسب و كار شما به فضاي نامحدود اينترنت
  • دسترسي 24 ساعته مشتريان به محصولات فروشگاه اينترنتي
  • كاهش چشم گير هزينه هاي مربوط به تبليغات و بازاريابي
  • دسترسي به بازار جهاني از طريق دنياي اينترنت
  • ارتباط مستقيم و آنلاين با مشتريان فروشگاه اينترنتي
  • افزايش اعتبار كسب و كار اينترنتي شما
  • حذف رقباي سنتي فروشگاه و به دور از دنياي اينترنت
  • افزايش بازديد كنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصي سئو
  • سبقت گرفتن از رقباي خورده فروش و برنديگ فروشگاه اينترنتي خودتان
  • افزايش قدرت خريد مشتريان و امكان مشاهده و مقايسه محصولات فروشگاه با يكديگر

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي ارسال كالا
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي 
  • دسته بندي محصولات و ايجاد منو ناوبري مناسب 
  • طراحي سبد خريد با امكانات كامل
  • رعايت مهم ترين و پيشرفته ترين اصول سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • طراحي قالب ويژه براي كسب و كار ها مختلف

سئو وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي 

تا به امروز بسياري از صاحبان كسب و كار ها فكر مي كردند به دليل اين كه بسياري از صفحات وب سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي داراي محتواي ثابتي بوده و نمي توان در زمينه سئو آن ها فعاليتي داشت، اين گونه وب سايت ها در زمينه سئو نمي توانند پيشرفتي داشته باشند اما حقيقت چيز ديگري را ثابت كرده است. فروشگاه هاي اينترنتي نياز به يك استراتژي خاص در زمينه سئو دارند، زيرا سئو اين گونه وب سايت ها به مراتب مي تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصين سئو يكي از رمز هاي موفقيت در اين زمينه است. آن ها مي توانند با خلاقيت و تجربه خود فروشگاه شما در بين ساير رقباي اينترنتي شما در جايگاه بالاتري قرار دهند. آپديت كردن توضيحات و مشخصات محصولات، ايجاد وبلاگ و همچنين طراحي صفحه پيشنهادات و پرسش و پاسخ هاي مشتريان از جمله راه كار هاي مهم سئو در فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد. در نتيجه با استفاده از سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد بهترين راه تبليغات محصولات خود را ايجاد نماييد. با توجه به قيمت بالاي تبليغات كلمات كليدي در گوگل بهتر است بخشي از تمركز خود را روي سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي قرار دهيد.

قالب فروشگاه هاي اينترنتي

يكي مهم ترين قسمت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي قالب آن مي باشد. توجه كردن به مباحث رابط كاربري و تجربه كاري در هنگام طراحي قالب ها باعث مي شود بازديد كنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمي نشوند و بتوانند به راحتي به صفحات مد نظر خود دست يابند. امروزه سايت هاي زيادي هستند كه حتي بسياري از قالب ها را به صورت رايگان به بازديد كنندگان خود ارائه مي دهند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه قالب فروشگاه ها بسته نوع كسب و كار شما با يكديگر متفاوت هستند. شما بايد پس از مشاهده يك نمونه دمو گرافيكي از فروشگاه اينترنتي خود و انجام تحليل و بررسي هاي لازم سفارش تهيه آن را به شركت مورد نظرتان ارائه دهيد. وب سايت هايي مانند themeforest از جمله مهم ترين سايت هاي ارائه دهنده انواع قالب هاي فروشگاهي مي باشند، البته اغلب قالب هاي موجود در اين سايت رايگان نيستند. پيشنهاد ما نيز طراحي قالب اختصاصي و بر اساس معيار هاي برنامه ريزي شده مي باشد كه قطعا پاسخ بهتري به نياز هاي كاربران وب سايت فروشگاهي شما خواهد داد. بهره گيري از تجربيات متخصصان در امر طراحي فروشگاه هاي اينترنتي قطعا مي تواند كمك زيادي به پيشرفت كسب و كار اينترنتي شما نمايد.

ويژگي برترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا

امروزه شاهد درآمد بسيار زياد فروشگاه هاي اينترنتي در سطح دنيا هستيم. اين در حالي است كه علارقم فروش نجومي فروشگاه هاي بزرگ دنيا مانند آمازون بسياري از كارشناسان پيش بيني كرده اند كه هنوز فروشگاه هاي اينترنتي به اوج فروش خود نرسيده اند و سال 2018 را نقطه اوج فروش آن ها مي دانند. اما مهم ترين سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه رمز موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي چسيت؟ چه چيزي سبب شده تا برخي فروشگاه ها راه درست موفقيت را پيدا كنند و برخي ديگر نيز به هيچ نتيجه اي نرسند؟

در پاسخ اين سوال بايد گفت كه عوامل زيادي در اين امر دخيل هستند اما مهم ترين آن ها در زير آمده است:

  • طراحي فروشگاه اينترنتي به صورت اصولي و درست
  • انجام تبليغات و توجه به مباحث سئو و بهينه سازي سايت
  • احترام به مشتريان و كسب رضايت آنان ( مهم ترين عامل )
  • تلاش و استمرار ورزيدن در راستاي موفقيت فروشگاه اينترنتي
  • ارائه خدمات و پشتيباني رايگان به مشتريان 
  • بهره گيري از مديراني انتقاد پذير و داراي خلاقيت بالا
  • استفاده از طرح كسب و كار مناسب فروشگاه اينترنتي شما

تفاوت فروشگاه هاي اينترنتي آماده و اختصاصي چيست؟

فروشگاه هاي اينترنتي آماده با استفاده از نرم افزار هاي فروشگاه ساز مانند woocommerce قابل پياده سازي هستند و شامل يك سري ابزارها و پلاگين ها مي باشند كه شما با استفاده از آن ها مي توانيد صاحب يك فروشگاه اينترنتي باشيد. طراحي اين مدل فروشگاه هاي اينترنتي  از نظر قيمت نيز هزينه زيادي را براي شما ايجاد نخواهد كرد. اما اگر با استفاده از اين فروشگاه ها مي توان صاحب يك فروشگاه آنلاين شد، چرا اغلب شركت ها هزينه هاي بيشتري را صرف طراحي فروشگاه هاي آنلاين اختصاصي مي كنند؟ آيا استفاده از يك فروشگاه اينترنتي آماده شما را به هدفتان مي رساند؟ طراحي فروشگاه هاي اختصاصي مزيت بيشتري نسبت به فروشگاه هاي آماده دارد؟ در چه مواردي بهتر است از فروشگاه هاي اينترنتي آماده استفاده كنيم؟

پاسخ اين سوال اين است كه علاوه بر وجود مشكلات امنيتي مختلف براي اين برنامه ها، اغلب اين فروشگاه هاي آماده امكانات محدودي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند و كاربران مجبور مي شوند براي استفاده از اين امكانات هزينه هاي بالايي را بپردازند. همچين سفارشي نمودن اين ابزار ها نيز هزينه هاي سنگيني را در پي خواهد داشت. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قصد داريد يك فعاليت جدي را در زمينه كسب و كار هاي اينترنتي انجام دهيد، حتما از فروشگاه هاي اينترنتي اختصاصي با قابليت پشتيباني آنلاين استفاده نماييد. به خاطر داشته داشته باشيد طراحي يك فروشگاه اينترنتي كار آساني است، اما موفقيت يك فروشگاه اينترنتي نياز به استفاده از اصول درست و تلاش كافي دارد. پس براي دست يابي به اهداف كسب و كار اينترنتي شما توصيه مي كنيم كه فروشگاه اينترنتي مد نظر خود را به صورت اختصاصي طراحي نماييد تا در ادامه كار به مشكلات بر نخوريد.

آيا اين همه تلاش ارزشش را دارد كه يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي طراحي كنيم؟

يك پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند يك جوانه است؛ شما بايد از آن مراقبت كنيد، آن را آب بدهيد و آن را تغذيه كنيد. يك روزي كار سخت شما به درخت شكوفايي مي انجامد كه ميوه ها را به طور منظم تحويل مي دهد!

امتیاز:
بازدید: 6
برچسب:
:
[ 1397/2/2  ] [ ۰۵ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

كسب و كار هاي كوچك و فروشگاه اينترنتي

كسب و كار هاي كوچك بهتر است براي افزايش فروش محصولات خود گزينه هاي تجارت الكترونيك مناسبي انتخاب كنند. يكي از مهم ترين آن ها جذب و حفظ مشتريان فروشگاه است. فروشگاه اينترنتي در واقع فرآيند خريد و فروش محصولات است كه از طريق اينترنت انجام مي پذيرد. امروزه مردم از خريد و فروش آنلاين دليل سرعت بالا و آسان بودن استفاده از آن استقبال خوبي كرده اند. 

استفاده از فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به كسب و كار شما براي رسيدن به بازار هاي جديد كمك كند و افزايش فروش محصولات شما را در پي داشته باشد. اما بسته هاي نرم افزاري فروشگاه هاي اينترنتي گسترده هستند و طيف وسيعي از قيمت ها را در بر ميگيرند. براي اين منظور مطمئن شويد كه درك درستي از نياز هاي كسب و كار خود داريد و ساير فروشگاه هاي اينترنتي را بررسي كنيد.

شايد مهم ترين نكته اي كه بعد از طراحي فروشگاه اينترنتي بايد بررسي نمود، سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي است و نياز به تخصص و تجربه كافي در اين زمينه دارد. هر چقدر هم كه وب سايت شما زيبا و كاربرپسند باشد، در صورتي كه بازديد كننده اي نداشته باشيد دچار مشكل خواهيد شد. به همين خاطر استفاده از نيرو هاي متخصص براي بهبود وضعيت سايت فروشگاهي شما از جمله ملزومات مي باشد.

فروشگاه اينترنتي  

برنامه ريزي براي فروشگاه اينترنتي

استفاده از يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي گام مناسبي براي رشد كسب و كار شما است اما شما بايد براي كسب موفقيت به تكنولوژي روز دنيا و كسب و كار خودتان توجه داشته باشيد. پرسش هاي زير مي تواند به شما كمك كند:

  • آيا استفاده از يك فروشگاه اينترنتي براي كسب و كار من مناسب است؟ اگر هست، چرا؟
  • رقيبان من چه كساني هستند و آن ها چه زماني شروع به كار كرده اند؟
  • آيا مي توانم اين سيستم كسب و كار آنلاين خود را به صورت اينترنتي هم پردازش كنم؟
  • وب سايت من چه كاري بايد انجام دهد؟ آيا نياز به دسته بندي ها و زير دسته هاي مختلفي دارد؟
  • آيا به سبد خريد نياز دارم؟
  • براي يك فروشگاه آنلاين چه دانش و اطلاعاتي مورد نياز من است؟
  • چگونه ترافيك ورودي به فروشگاه اينترنتي را افزايش دهم؟

كتاب آموزش فروش و طراحي فروشگاه اينترنتي

هر چند بحث طراحي فروشگاه اينترنتي از نظر ساختار برنامه نويسي و پلن هاي مختلف كسب و كار بسيار گسترده است اما در اين قسمت يك كتاب الكترونيكي قرار داده ايم. اين كتاب به شما در طراحي فروشگاه اينترنتي و روش هاي فروش محصولات كمك مي كند. با مطالعه اين كتاب ديد بهتري نسبت به فروشگاه هاي اينترنتي و روش هاي مختلف فروش به دست مي آوريد.

دانلود كتاب: medi_booklet_e-commerce_accessible_e_final.pdf [395.17 KB] a

امتیاز:
بازدید: 4
برچسب:
:
[ 1397/1/31  ] [ ۰۹ ] [ webdesigningcompany ] [ ]

از جمله مهم ترين عوامل هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي، بدون شك تجربه كاربري است. امروزه بسياري از شركت ها براي رقابت با ساير رقباي خود در اين زمينه سرمايه گذاري مي كنند كه اين خود دليلي بر اهميت تجربه كاربري يا همان (UX) مي باشد. 

دسترسي مناسب

سريع ترين و آسان ترين راه براي دريافت بازخورد از كاربران، بر عهده تيم پشتيباني مشتريان شما است. اعضاي تيم اغلب وقت خود را در صحبت كردن با مشتريان صرف مي كنند و معمولا مي دانند كه مشتريان چه چيزي مي خواهند و آن ها بايد چه چيزي را بهبود دهند. آيا مي خواهيد بدانيد كه رابط كاربري سايت و فروشگاه اينترنتي شما گيج كننده است يا نه!؟ مي توانيد از اين موضوع با پرسيدن سوالاتي از كاربراني كه از اپليكيشن يا سايت شما استفاده مي كنند آگاه شويد. به اين ترتيب، بازخورد فوري دريافت مي كنيد و آن را به فهرست اولويت هايتان اضافه كنيد. صرف نظر از خاص بودن مشكل مورد نظر مشتري، صحبت كردن با مشتريان باعث مي شود شما متوجه شويد كه آن ها چطور انتظار دارند كه مشكلاتشان را حل كنيد.

طراحي فروشگاه اينترنتي 

جذب مشتريان فروشگاه اينترنتي

اگر مي خواهيد طراحي فروشگاه اينترنتي شما موفقيت آميز باشد و مشتريان بيشتري را جذب نماييد، ابتدا بايد بدانيد كه مشتريان شما به چه چيزي فكر مي كنند و موفقيت خود را در چه مي دانند؟ بايد بدانيد كه آن ها اميدوارند پس از خريد از وب سايت يا فروشگاه اينترنتي شما چه چيزي را به دست مي آورند!؟

هر كاربر جديدي كه از فروشگاه اينترنتي شما استفاده مي كند، براي شما تعريف موفقيت را پي خواهد داشت. اما كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه آنها فكر مي كنند در مسير موفقيت قرار دارند. در اين جا نكاتي قرار دارند كه مي توانند براي انجام اين كار به شما كمك كنند:

  • درك نقش سايت و فروشگاه اينترنتي شما و اين كه بيشتر در چه مواردي مورد استفاده قرار مي گيرد؟
  • درك اين كه چگونه هر يك از اين نقش ها مي توانند به موفقيت برسند.
  • به كاربران آموزش دهيد، چگونه مي توانند به خدمات بيشتر سايت شما دسترسي داشته باشند.
  • با كاربران صحبت كنيد و به آنها كمك نماييد.

تجربه كاربري مانند معدن طلا بسيار ازرشمند است

هر زمان كه يك مشتري در مورد يك مشكل با شما تماس برقرار مي كند، اين يك مشكل نيست، بلكه فرصتي است كه مي توانيد بپذيريد. اطلاعات خام هميشه مفيد نيست و با استفاده از آن ها هميشه راه حل هاي جديدي را براي هر مكالمه ارائه نخواهيد داد، اما اين كه در چه موقعيت زماني از اين اطلاعات استفاده كنيد ارزش زيادي دارد. يك فروشگاه اينترنتي خوب بايد با نيازهاي كاربران و نحوه عملكرد رقباي خود سازگار باشد. شما بايد اين واقعيت را قبول كنيد كه اگر مي خواهيد رشد كنيد نوآوري مهم است. 

موفقيت در يك فرآيند چيزي نيست كه شما بتوانيد آن را يك شبه به دست آوريد، بلكه زمان لازم است. با اين حال بسيار مهم است كه تجربه كاربري (UX) فروشگاه اينترنتي خود را ارزيابي كنيد و به طور مداوم براي بهبود آن كار كنيد. شما بايد هر چند وقت يك بار به آخرين نسخه خود نگاه كنيد و چند سوال را از خودتان بپرسيد.

امتیاز:
بازدید: 10
برچسب:
:
[ 1397/1/24  ] [ ۱۲ ] [ webdesigningcompany ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 2476
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب