شركت طراحي سايت
شركت طراحي سايت
امروزه به دليل گستردگي و تنوع فعاليت هاي افراد و بنگاه هاي كوچك و بزرگ اقتصادي و طيف بسيار متنوع كالاها و خدمات قابل ارائه به افراد و گروه هاي مختلف، لزوم اجرا و پياده سازي يك پايگاه اطلاع رساني بر بستر وب ( طراحي سايت شركتي ) كه همواره قابل دسترس همگان باشد، بيش از پيش نمايان شده است.

وب سايت ها ابزارهايي هستند كه تنها با اتصال به شبكه گستره جهاني تمام افراد را در تمام نقاط جهان به يكديگر متصل مي سازند. شبكه اي كه به واسطه آن افراد تنها با يك كليك در اقصي نقاط دنيا از كسب و كار يكديگر و نقاط ضعف و قوت آن مطلع مي شوند.

در واقع اين پيشرفت تكنولوژي است كه نه تنها موجب استفاده از وب سايت ها در دنياي امروز شده است بلكه موجب خلق بسياري از كسب و كارهاي مختلف و متنوع نيز شده است.

از طرفي روند رو به رشد استفاده از اينترنت از سوي كاربران نيز مزيد بر علت شده است تا كسب و كارها بيش از پيش از طراحي وب سايت شركتي به عنوان ابزاري براي معرفي خود استفاده كنند.

 

هدف از طراحي سايت شركتي

هدف از طراحي وب سايت شركتي چيست؟

مهمترين هدفي كه هر وب سايت شركتي دنبال ميكند در واقع معرفي يك كسب و كار است. كسب و كاري كه شايد كوچك و دور از دسترس ديگران باشد اما به وسيله وب سايت خود مورد توجه طيف گسترده اي از كاربران قرار خواهد گرفت. با پياده سازي يك وب سايت مرزهاي جغرافيايي شكسته خواهد شد و افراد، ديگر محدوديت زماني و مكاني براي ديده شدن كسب و كارشان را نخواهند داشت.

امروزه ديگر وب سايت نه به عنوان يك ابزار اوليه و ضروري، بلكه به عنوان يك ابزار لوكس براي افزايش اعتبار آن كسب و كار حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. ابزاري كه موجب جلب اعتماد مشتريان بالقوه شده و آن ها را به سوي كسب و كار شما سوق مي دهد.

با ارائه يك وب سايت به مشتريان نه تنها كالاها و خدمات خود را به مردم معرفي خواهيم كرد بلكه دانش و اطلاعات خود را به آن ها نشان خواهيم داد و ثابت خواهيم كرد تا چه اندازه از دانش روز دنيا مطلع هستيم.

زماني كه در تمام ساعات شبانه روز با يك پشتيباني قوي همواره در دسترس مشتريان باشيم اعتبار ما و اعتماد مشتريان به كسب و كار ما  افزايش خواهد يافت و قطعا نسبت به شركت هايي كه اين پشتيباني و يا وب سايتي براي معرفي خود ندارند قابل اعتمادتر خواهيم بود.

وب سايتي كه به صورت مداوم به روز رساني مي شود نشان از احترام آن شركت به مشتريان خود دارد و ثابت ميكند مشتريان تا جه اندازه براي او مهم و قابل احترام هستند. بدين ترتيب اعتماد مشتريان نيز جلب خواهد شد. اطلاعاتي كه در اختيار مخاطبان كسب و كار ما قرار ميگيرد قطعا بايد به روز بوده و ثابت كند دانش شركت بر پايه علم روز دنيا پيش مي رود. علاوه بر اين به روز رساني وب سايت بسيار سهل تر از به روز رساني و ايجاد تغييرات در انواع ديگر ابزار هاي تبليغاتي مانند كاتالوگ ها و بروشورها است.

نكته مهمي كه در اين ميان به چشم ميخورد اين است كه حتي اگر نگراني ما هزينه بر بودن طراحي وب سايت شركتي نيز باشد بايد بدانيم  هزينه طراحي يك وب سايت شركتي به عنوان ابزاري قوي براي معرفي كسب و كار شما، در دراز مدت بسيار به صرفه تر از زماني است كه شركت قصد داشته باشد در رسانه هاي ديگري مانند تلويزيون و غيره تبليغ كند. در واقع از بعدي ديگر وب سايت شركتي ابزاري براي تبليغ كسب و كار بنگاه هاي كوچك و بزرگ محسوب مي شود.

طيف بسيار گسترده اي از مشتريان، قبل از هر تصميمي براي خريد و يا كسب اطلاعات در مورد چيزي كه در ذهن دارند شروع به جستجو در اينترنت و موتور هاي جستجوگر مانند گوگل ميكنند. اين موضوع هر مديري را ترغيب مي سازد تا نسبت به پياده سازي و بهينه سازي يك وب سايت شركتي با رعايت اصول و قواعد برنامه نويسي و سئو سازي اهميت دهد.

همانطور كه پيش از اين نيز عنوان شد هدف از طراحي وب سايت شركتي عمدتاً اهداف تجاري و بازرگاني است. شركت ها براي بودن در صحنه رقابت ميان كسب و كارهاي مختلف نياز به يك وب سايت حرفه اي خواهند داشت. شركت ها با طراحي وب سايت شركتي در واقع به تقويت برند خود كمك ميكنند و باعث تداوم حيات آن برند در صنعت مي شوند. ميتوان به جرات ادعا كرد كه يك وب سايت تنها مجموعه اي از كلمات پيرامون فعاليت هاي آن شركت نيست بلكه نشان از عملكرد تجاري و بازرگاني شركت است كه ميتواند به وسيله تصاوير يا فيلم هاي مختلف تجاري به تصوير درآيد. با قراردادن رزومه مديران و نمونه هاي از پروژه هاي موفق اجرا شده توسط شركت، ميتوان بسيار قدرتمندتر از رقبا ظاهر شد.

در اين شرايط عدم حضور يك شركت در اين صحنه رقابت و در وضعيتي كه رقبا روز به روز فعاليت ها و ويژگي هاي برجسته خود را پررنگتر ميكنند، در واقع از دست دادن مشتريان بالقوه شركت است. برخي وب سايت ها حتي پا را فراتر گذاشته و جايگاه تيم فروش و حتي خدمات پس از فروش را به خود اختصاص مي دهند و مراحل معرفي محصول و فروش آن را از ابتدا تا انتها به بهترين وجه انجام مي دهندو بنابراين ديگر نيازي به تيم فروش نخواهيم داشت. زماني كه يك شركت با طراحي سايت شركتي بتواند ميان مشتري بالقوه و كسب و كار خود ارتباط و تعامل ايجاد كند تبديل به يك مزيت رقابتي خواهد شد. مزيتي كه شايد رقبا با ناديده گرفتن آن ضررهاي بزرگي را متحمل شوند.

با توجه به تمام اين موارد لازم است تا ضرورت وجود يك وب سايت شركتي به عنوان يك سرمايه براي كسب و كارهاي مختلف بيش از پيش تشريح شود. موارد زير از مهمترين مواردي هستند كه ثابت ميكند تمام شركت ها و كسب و كارها نياز به يك وب سايت شركتي براي معرفي خود دارند.

الزامات طراحي وب سايت شركتي

الزامات در طراحي سايت شركتي

پيش از اينكه تصميم به راه اندازي سايت براي شركت و يا كسب و كار خود بگيريم لازم است به سوالات زير پاسخ دهيم؛

  1. چرا نياز به طراحي وب سايت براي كسب و كار خود داريد ؟
  2. آيا وب سايت شما فقط جنبه نمايشي داريد يا مي خواهيد با داشتن آن سود فروش خود را افزايش دهيد؟
  3. آيا طراحي وب سايت شما تنها جنبه معرفي شركت را دارد ؟
  4. آيا به فكر طراحي سايت فروشگاه آنلاين هستيد و ميخواهيد از طريق آن محصولات خود را مستقيما به مشتري عرضه كنيد ؟

اينها سوالاتي است كه قبل از هر طراحي و راه اندازي سايت شركتي پيش مي آيد, بهتر است اول هدف خود را كاملاً مشخص كنيد تا در هنگام سفارش طراحي وب سايت شركتي و بعد از آن دچار مشكل نشويد. پيشنهاد ميكنم قبل از تصميم گيري حتما با مشاورين طراحي سايت آوا تماس بگيريد تا بتوانند شما را بهتر راهنمايي كنند.

نكات قابل توجه در راه اندازي سايت شركتي

پس از تصميم گيري در خصوص راه اندازي سايت شركتي خود, حال نوبت به نكات قابل توجه و حائز اهميت است, توجه به اين نكات سبب مي شود تا سايت شما بهتر و قوي شروع به فعاليت كند و در نظر كاربران بيشتر مورد توجه قرار بگيرد. برخي از اين نكات عبارتند از؛

  1. حتما براي كسب و كار خود سايت اختصاصي راه اندازي كنيد و بدنبال سايت هاي آماده نباشيد.
  2. در هنگام طراحي گرافيكي سايت, بهتر است از طيف رنگي مناسب استفاده كنيد. مي توانيد اين كار به گروه طراحي آوا بسپاريد.
  3. در هنگام كدنويسي رعايت اصول و قواعد و استاندارد ها بسيار مهم است.
  4. حتما براي سايت خود از كدنويسي واكنش گرا (Responsive) بهره بگيريد. اين امر سبب مي شود تا سايت شما در تمام پلتفرم ها و با هر سايزي قابل مشاهده باشد.
  5. بروزرساني سايت را فراموش نكنيد. اخبار, مقالات, محصولات و… مي تواند به پويايي و زنده بودن سايت كمك كند.
  6. به دنبال حاشيه نباشيد.
  7. از كپي كردن مطالب ديگر سايت ها جدا و جدا خودداري كنيد كه جز ضرر و افت رتبه براي شما هيچ سودي ندارد.
  8. كاربر را خيلي سريع و ساده به هدفش برسانيد.

رعايت اين نكات بسيار ساده است اما سبب مي شود سايت شما بسيار قدرتمند تر به سمت موفقيت پيش برود و باعث رونق تجارت شما شود.

چرا وردپرس را براي طراحي سايت شركتي انتخاب كنيم ؟

چرا وردپرس در طراحي وب شركتي

اغلب مشتريان گروه طراحي سايت آوا در هنگام شروع به كار اين سوال را دارند كه چرا از وردپرس براي طراحي سايت شركتي خود استفاده كنيم. جواب اين سوال بسيار ساده و روشن است. سيستم مديريت محتوي وردپرس, يكي از قوي ترين, محبوب ترين و حرفه اي ترين سيستم هاي مديريت محتوا و راه اندازي سايت است.

بروزرساني هاي اخير وردپرس در راستاي افزايش قدرت و عملكرد و پشتيباني كامل زبان فارسي آن توانسته است جايگاه بسيار بالاتري نسبت به ساير سيستم هاي مديريت محتوي به آن دهد.

نكته بسيار مهم در وردپرس, رايگان بودن آن و تعداد بسيار زياد پلاگين هاي آن كه مي تواند هر امكاني را براي سايت فراهم سازد. رايگان بودن وردپرس سبب شده است تا هزينه طراحي و راه اندازي سايت به حد قابل توجهي كاسته شود. وردپرس از نظر امنيت و انعطاف پذيري نيز حرف اول را در ميان ساير سيستم ها ميزند. همين موارد سند محكمي است بر استفاده از وردپرس در طراحي و راه اندازي سايت.

نكات قابل توجه در طراحي گرافيكي سايت شركتي

نكات مهم طراحي گرافيكي سايت شركتي

حال نوبت به طراحي گرافيكي و شكل ظاهري سايت شركتي ميرسد كه از نظر مشتريان و كاربران سايت بسيار مهم است. نكاتي كه ميبايست در طراحي گرافيك به آن توجه كنيد و آنها رعايت كنيد عبارتند از؛

  1. از طيف رنگي و رنگبندي مناسب براي سايت شركتي استفاده كنيد.
  2. در طرح گرافيكي سادگي را مدنظر قرار دهيد, هر چه سايت شلوغ تر باشد گيج كننده تر است.
  3. قدرت شركت را مي توان در طراحي گرافيكي سايت مشاهده كرد.
  4. حتما روانشناسي رنگها را مطالعه كنيد و نسبت به انتخاب طيف رنگ از آن كمك بگيريد.
  5. مي توانيد از شكل لوگو شركت نيز در طراحي گرافيكي بهره بگيريد تا لوگو شما در ذهن كاربر حك شود.

پيشنهاد مي كنم طراحي گرافيكي سايت خود را به كمك كارشناسان و مشاورين آوا انجام دهيد, بسياري از شكست ها در طراحي سايت بدليل ظاهر نامناسب و شلوغ بودن بيش از حد سايت است.

سئو و بهينه سازي در طراحي وب سايت شركتي

سئو و بهينه سازي سايت شركتي

يكي از مهمترين خواسته هاي مشتريان در هنگام طراحي سايت , سئو و بهينه سازي است. اما متاسفانه بسياري از مشتريان به درستي معني و اصول سئو سازي سايت را نمي دانند و تنها اين را مي دانند كه با سئو كردن سايت بر روي كلمه كليدي مورد نظر خود در گوگل ديده خواهند شد.

نمي توان گفت اين طرز فكر اشتباه است, اما مي توان گفت كه كامل و درست نيست. سئو سازي سايت به زبان ساده عبارت است از انجام اصول و قواعدي در كدنويسي و بروزرساني هاي سايت كه موجب افزايش رتبه كلمات كليدي يك سايت مي شود.

سئو و بهينه سازي يعني ساخت و ايجاد مطالب و لينك هاي مناسب براي موتور هاي جستجو مانند گوگل. بخشي از اصول سئو توسط طراح سايت در هنگام شروع قرارداد از طراحي گرافيك تا كدنويسي و راه اندازي سايت انجام مي شود و بخشي ديگر توسط پشتيبان سايت و نويسنده كه با رعايت قوانين توسط هر دو سايت مي تواند بر روي هر تعداد كلمه كليدي بهترين جايگاه را در گوگل كسب كند.

بطور معمول پس از راه اندازي سايت, صاحبان كسب و كار زمان كافي براي انجام بروزرساني هاي آن را ندارند كه خوشبختانه گروه طراحي آوا با داشتن نويسندگان مجرب و پشتيبانان سايت اين مشكل را نيز حل كرده است.

امتیاز:
بازدید: 6
برچسب:
:
[ 1397/3/13  ] [ ۰۷ ] [ webdesigningcompany ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 29
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1536
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب